İlçe Kaymakamımız Murat BULACAK, Ülkemiz genelinde 2 Nisan 20018 tarihi itibariyle başlayan Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Müdürlüğüne devir edilen Sürücü Belgesi ve Pasaport işlemlerinin yapıldığı İlçe Nüfus Müdürlüğünü ziyaret edip çalışmalar hakkında İlçe Nüfus Müdürü Veysi BEDÜK' ten bili aldı.
676 Sayılı Kanun Hükmünde Kararnamenin 25. Maddesi gereği Pasaport, Pasaport yerine geçen belgelerine dair iş ve işlemlerin Nüfus ve Vatandaşlık Hizmetleri Genel Müdürlüğüne devredilmesinin ardından  işlemler İl ve İlçe Nüfus müdürlüklerinde başladı.
 Kaymakam Murat BULACAK Nüfus müdürlüğüne yaptığı ziyarette, işlemler ilçemizde de başladı ilk gün olması hesabı ile küçük çaplı aksaklıklar olabilir, vatandaşımızın daha rahat hizmet alabilmesi için İlçe Emniyet Müdürlüğümüzden konu ile ilgilenen 2 arkadaşımızı da görevlendirdik, problemsiz bir şekilde hizmetlerimiz devam edecektir" dedi.
İlçe Nüfus ve Vatandaşlık Hizmetleri Müdürü Veysi Bedük' de "Hususi Damgalı Pasaport" ve "Hizmet Damgalı Pasaportlarımın İl Nüfus ve vatandaşlık Hizmetleri Müdürlüğünden ," Umuma Mahsus “Pasaportların ve Sürücü belgelerinin İlçe Nüfus müdürlüklerinden verildiğini söyledi.
Bu itibarla;
I -Pasaport ve sürücü belgeleri randevu işlemleri https://randevu.nvi.gov.tr web adresinde hizmete açılmıştır.
 
Bu kapsamda İI ve ilçe nüfus müdürlüklerimizce vatandaşlarımıza sunulan hizmetin hızlı ve etkin olması için pasaport ve sürücü belgeleri işlemlerine esas https://randevu.nvi.gov.trweb adresinden  veya 199  nolu hattan randevu almaları gereklidir.
İlçemizde Bulunan Ziraat Bankası, Vakıflar Bankası veya Vergi Dairesine Müdürlüklerine ücreti yatırılıp Dekont alındıktan sonra
  1. Sürücü Belgesi için 1 Adet Biometrik Vs. fotoğraf, Aile hekiminden sağlık Raporu ve Dekont la birlikte İlçe Nüfus müdürlüklerine,
  2.  Pasaport için Dekont ve 1 Adet Biometrik Vs Fotoğrfla İlçe Nüfus müdürlüklerine başvura bilecekler.
Ayrıca Yeni kimlik kartı almak isteyen vatandaşlarda 1 adet Biometrik Vs fotoğraf ve 18,5  Tl ücret yatırıldığına dair Dekontla birlikte gelmeleri halinde işlemler yapılacaktır.
      Kamu oyununa saygıyla duyurulur.
 
 
 
 
 
 
DÖRTYOL KAYMAKAMLIĞI 
 
Adres :Abdi İpekçi Cd.DÖTYOL
Telefon :0 (326) 712 12 20
Fax :0 (326) 712 18 23
E-Posta :dortyol@icisleri.gov.tr
 
 
 
 
Sitede yer alan veriler bilgi amaçlı olup resmi nitelik taşımamaktadır. 2015 © Her hakkı saklıdır.